ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ САРАПТАМА ҚЫЗМЕТІ
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының Кодексінің 58-бабына сәйкес, шаруашылық жүргізу құқығындағы «Облыстық перинаталдық орталық» мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнында Пациенттерді қолдау қызметі және ішкі сараптама қызметі (бұдан әрі – ПҚҚ және ІС) құрылды, ол медициналық қызметтердің сапасын басқару жөніндегі қызметті жүзеге асыратын Орталықтың құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің қызметі директор бекіткен Ережемен реттеледі.
Бөлім жетекшісі:
Медициналық қызмет көрсету сапасын бақылау жөніндегі директордың орынбасары - Светлана Мендыгариевна Есенаманова
«Пациенттерді қолдау қызметі және ішкі сараптама» қызметінің мақсаты:
— Пациенттің өзіне қажетті көлемде дер кезінде, сапалы және қауіпсіз медициналық көмек алу құқығын қамтамасыз ету;
— Пациенттердің шағымдарын «осы жерде және қазір» қағидаты бойынша жедел шешуді қамтамасыз ету.
Міндеті:
Медициналық көмектің сапасын басқару бойынша аурухананың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру.
Функциялары:
Бөлімшелердің өз процестері мен рәсімдерін бағалау, денсаулық сақтау саласындағы стандарттарды енгізу, ішкі көрсеткіштерді қолдану тиімділігін талдау;
—Ішкі аурухана комиссияларының қызметін талдау;
— Талдау нәтижесінде анықталған мәселелер туралы ақпаратты тиісті басқарушылық шешімдер қабылдау үшін аурухана басшылығына ұсыну;
— Медициналық қызметтердің сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша персоналды оқыту және әдістемелік көмек көрсету;
— Қызметкерлердің пікірін зерттеу және пациенттердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша қабылданған шаралар туралы персоналды хабардар ету;
— Медициналық көмекті көрсету тәртібін бұзу фактілерін анықтау;
— Пациенттердің мәселелерін (шағымдарын) олардың туындауы бойынша оқиға орнында, бес күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде шешу және медициналық қызметтердің деңгейі мен сапасына пациенттердің қанағаттанушылық дәрежесін сауалнама арқылы зерделеу;
— Азаматтардың тегін медициналық көмектің кепілдендірілген көлемін алу қағидаларын сақтауын бақылау.
Құрметті пациенттер мен Орталық қонақтары, егер сіз:
- медицина қызметкерлерінің дөрекі қарым-қатынасына тап болсаңыз;
- медициналық көмектің сапасына көңіліңіз толмаса;
- медициналық қызметкерлердің тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтер үшін ақша талап ету фактілері кездескен жағдайда;
- МӘМС жүйесінде медициналық көмек алу құқығына ие болу және ТМККК шеңберінде медициналық көмекке қол жеткізу мәселелері бойынша, сондай-ақ медициналық көмектен бас тарту және (немесе) сапасыз медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша сұрақтар туындаса;
- басқа мәселелерге тап болсаңыз
ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ
ІШКІ САРАПТАМА ҚЫЗМЕТІНЕ жүгінуіңізді сұраймыз.
Сенім телефоны: + 7 708 471 37 26
Әкімшілік, 1 қабат, 1142 кабинет
Жұмыс уақыты 8:00 – 16:00-ге дейін
Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі Сіздің өтінішіңізді он бес күнтізбелік күннен кешіктірмей қарап, Қазақстан Республикасының «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының 8-бабына сәйкес белгіленген мерзімде жауап береді.












